Veelgestelde vragen – algemeen

Onderstaand vindt u een aantal veelgestelde vragen met betrekking tot de website en overige algemene zaken. Staat uw antwoord er niet tussen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden: iDeal, Bancontact en Creditcard. Kopen op rekening of gespreid betalen is op dit moment helaas niet mogelijk.

Kan ik de Aquaja Diamond Line fysiek bekijken?

Ja, dat is mogelijk. Hiervoor kunt u terecht bij een van onze dealers, Huisdierwereld Diebo in Nieuwegein of Coral and Fishstore in Breda. Daarnaast is het ook mogelijk om met ons een afspraak te maken om bij onze productiefaciliteit in Echt te komen kijken.

Wat is de levertijd van mijn aquarium?

Wij kunnen uit voorraad binnen 5 tot 10 werkdagen leveren. Mocht een product niet op voorraad zijn, kunnen wij binnen +- 2-3 weken leveren, rekening houdend met productietijd en droogtijd van de aquariums.

Hoe wordt mijn aquarium geleverd?

Wij bieden u diverse leveringsmogelijkheden indien u via onze webshop besteld.

Het is belangrijk om bij levering het aquarium voorzichtig uit te pakken en volledig te controleren op volledigheid, eventuele beschadigingen of eventuele andere mogelijke problemen. Indien u een probleem constateert, dient u direct contact met ons op te nemen (uiterlijk binnen 24 uur na levering).

Wat moet ik doen als er artikelen beschadigd zijn?

Mocht het onverhoopt voorkomen dat uw artikel beschadigd zijn bij ontvangst, neem dan direct contact met ons op. Wij zorgen er dan voor dat uw klacht zo snel mogelijk naar behoren opgelost wordt.

Waar kan ik vervangende onderdelen voor mijn aquarium kopen?

Reserveonderdelen zijn verkrijgbaar in onze webshop onder het onderdeel accessoires.

Wat is de garantie?

Wij bieden standaard 3 jaar garantie op de kitnaden. Daarnaast geven wij standaard een jaar fabrieksgarantie. Op glasbreuk geven wij geen garantie.